O nama

Tvrtka BIRODOM d.o.o. osnovana je i započela s radom 1993. godine.

Specijalizirana smo tvrtka čije su glavne djelatnosti:

• trgovina uredskim potrošnim materijalom
• trgovina sredstvima za održavanje čistoće
• pružanje usluga offset tiska i sitotiska

Sjedište tvrtke nalazi se u Lučkom, Hojnikova ulica 19, gdje se nalazi i naša poslovna zgrada sa distributivnim skladištem i uredskim prostorom.

Naše se poslovanje temelji na opskrbi i pružanju usluga pretežito krajnjim potrošačima. Poslovanje je organizirano na način da krajnji potrošač može dobiti kompletnu uslugu na jednom mjestu kada je u pitanju materijal za uredsko poslovanje. Zaposleno osoblje je profesionalno osposobljeno i u stanju je odgovoriti i izvršiti svaku potrebu i želju kupca.

Tvrtka surađuje i poslovni je partner za područje RH renomiranih svjetskih kompanija Hewlett-Packard, Lexmark i Epson, a u prodajnom asortimanu se nalazi i roba svih poznatih proizvođača uredskog materijala i materijala za održavanje čistoće.

U cilju što efikasnije i brže prilagodbe svjetskim standardima i naravno što boljeg izvršavanja zadanih poslova redovito vršimo usavršavanje zaposlenog osoblja, a sve u cilju pružanja što kvalitetnijih usluga i pomoći našim kupcima.

Naš vozni park organiziran je i dostatan da izvrši dostavu robe na lokaciju kupaca u najbržem i željenom zadanom vremenskom roku. Naši zaposlenici na dostavi su stručni, a u skladu sa željom kupaca, spremni su naručenu robu dostavljati u doslovno svaki ured.

CILJEVI POSLOVANJA:

● zadržati lojalnost kupaca
● zadržati visoku kvalitetu proizvoda i usluga
● uvođenje novih proizvoda i usluga, te oplemenjivanje postojećih
● diferencijacija u odnosu na konkurentske tvrtke
● praćenje svjetskih trendova
● unapređenje poslovanja stručnim educiranjem zaposlenika,
te kontinuiranom kontrolom i analizom kvalitete rada
● kontinuirano praćenje i primjena svih zakonskih propisa i regulativa
● podržavanje društveno korisnih aktivnosti i humanitarnih organizacija
● održavanje dobrih poslovnih odnosa i transparentne komunikacije sa
poslovnim partnerima
● dobivanje različitih certifikata od strane ovlaštenih tvrtki i ustanova
● ulaganje u modernizaciju voznog parka, te povećanje efikasnosti
distribucijskog kanala
● iskorištavanje povoljnih prilika na tržištu
● vođenje brige o zaštiti okoliša

S poštovanjem,


logo Birodom