Proizvodi
Kako postati naš kupac?

Veliku većinu artikla potrebnih za uredsko poslovanje možete naručiti putem našeg web kataloga. Naručivanje je jednostavno, odaberete artikl koji Vam odgovara, stavite ga u košaricu te pošaljete narudžbu. Osim slanja narudžbe putem web narudžbe, artikle možete naručiti i:

Također, za sve ostalo što ne pronađete u našem katalogu, pošaljite nam upit putem gore navedenih kontakata i rado ćemo Vas se povratno javiti u najkraćem roku.

Uključuju li cijene u web katalogu PDV?

Cijene proizvoda i usluga vidljive u web katalogu izražene su u eurima, isključivo su veleprodajne i ne uključuju PDV.  Na kraju web narudžbe iskazan je ukupan iznos narudžbe bez PDV-a, iznos PDV-a i ukupan iznos narudžbe s PDV-om. Cijene i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku slanja web narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Kako ostvariti povoljnije uvjete i cijenu?

Najveće pogodnosti i najbolje uvjete ostvarujete sklapanjem Ugovora o poslovnoj suradnji.

Niste zaprimili račun uz robu?

Birodom d.o.o. redovno izdaje račune svojim kupcima, te im se isti dostavljaju nakon isporuke robe. U 99% našeg poslovanja kupcima šaljemo eRačune, te takvim načinom pratimo da li je i kada kupac dobio račun. Međutim, u slučaju da ipak niste zaprimili očekivani račun,  o tome nas možete obavijestiti putem elektroničke pošte [email protected] i putem telefona 01/6530 492, te ćemo Vam izdati presliku računa bez naknade.

Kako se naručena roba može platiti?

Naručena roba plaća se virmanom prema dogovorenim uvjetima. Kartice ne primamo jer smo veleprodaja.

Gdje i na koji način se može podnijeti prigovor ili reklamacija?

Prigovor ili reklamacija podnosi se u pisanom obliku putem elektroničke pošte na e-mail [email protected].  Prilikom podnošenja prigovora ili reklamacije obavezno je navesti broj računa, ako ste ga zaprimili, a reklamaciju možete ostvariti i navođenjem broja otpremnice po kojoj Vam je roba ili usluga isporučena.

U kojim slučajevima se naručena roba može vratiti ili zamijeniti?

Kupac ima pravo na zamjenu ili povrat robe, ako mu je isporučena :

  • roba koja je oštećena
  • roba koju nije naručio
  • roba koja ne odgovara deklariranim karakteristikama na ambalaži
U kojem roku se rješava prigovor ili reklamacija?

Prigovor ili reklamacija rješava se najkasnije u roku od 8 dana od dana primitka robe.
Ukoliko se ne može riješiti u okviru roka od 8 dana kupac će biti  će biti obaviješten o razlozima kašnjenja i daljnjem rješavanju reklamacije pismenim putem od strane odgovorne osobe.

Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja naručenu robu?

Naručenu robu dostavljamo osobno ili putem dostavne službe Overseas Express. Predviđeno vrijeme dostave je 2-3 radna dana od dana primitka web narudžbe ili uplate, a detaljnije je opisano u rubrici Uvjeti kupovine i dostave . Također, ukoliko želite, naručenu robu možete preuzeti osobno na našem skladištu Hojnikova 19,10250 Lučko. Molimo Vas da prije dolaska u naše skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje i to putem telefona 01/6530 492 ili elektroničke pošte [email protected]. U slučaju problema s dostavom također nas kontaktirajte putem naprijed navedenih kontakta kako bismo provjerili status pošiljke.

Odgovaraju li fotografije proizvoda u webshopu isporučenim proizvodima?

Fotografije nekih proizvoda mogu biti simbolične, ali nastojimo da većina fotografija odgovara proizvodima koje će kupcu uistinu biti isporučeni. Za sva dodatna pitanja uvijek smo na raspolaganju putem telefona ili elektroničke pošte.

Newsletter
Prijavite se na Birodom.hr newsletter i primajte obavijesti o popustima i akcijama.